Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

dijous, 20 d’octubre del 2016

Fruites


Làmina DIN A-3. Tècnica: llapis de colors de fusta.

En aquesta activitat, de l'assignatura de dibuix, consistia en dibuixar del natural un conjunt de fruites, que vam escollir i portar de casa els alumnes de 2º de batxillerat. Una vegada format un grup de persones, vam ajuntar les nostres peces de fruita i vam posar-les de manera original. Es va haver de dibuixar de manera realista en una làmina DIN A-3. Es podien utilitzar varies tècniques, com ara les aquarel·les, els llapis de fusta aquarel·lables o els llapis de fusta.

Avanç de començar a dibuixar, vaig fer l'encaix i després vaig començar a pintar amb llapis de colors de fusta.
Primer vam haber d'encaixar les fruites a la làmina per a que quedessin centrades, a continuació amb els colors vam anar pintant les fruites per capes, del color més clar al més fosc fins aconseguir el color de la fruita.
El primer color que vam utilitzar va ser el groc, per marcar les ombres, després vam anar pujant de gama fins arribar al color de la fruita. Una vegada fetes les fruites, vam començar a fer les ombres projectades.

Vaig realitzar aquesta activitat amb llapis de colors de fusta, ja que no hem practicat a pintar amb llapis aquarel·lables. La dificultat que vaig tindre va ser que a l'hora de fer les pomes i les llums reflectides a l'ampolla negra, em vaig passar al enfosquir les pomes i em va faltar posar el reflex de la llum a l'ampolla. 
La imatge està feta desde el meu telèfon i processada amb el GIMP. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada