Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

dimarts, 18 d’octubre del 2016

Iconització d'una sigla


Làmina DIN-A3. Tècnica: llapis portamines i colors de fusta.


Aquesta activitat tractava de formar un disseny d'una sigla a partir de les lletres "IHE" per a una empresa hidràulica.

Una de les normes que haviem de seguir d'aquesta activitat era que les lletres havien de mesurar 10 cm com a màxim.

Una de les altres condicions, era que s'havien de seguir tres pasos. El primer consistia en fer una pluja d'idees, on proposes les teves idees sobre la sigla "IHE". El següent pas era la maduració de dues de les idees de la pluja d'idees. Per últim, haviem de triar el disseny definitiu de la sigla, amb una explicació del perquè escollíem aquella idea. 
Vam disposar d' una hora i mitja per acabar aquesta activitat.

Per a la pluja d'idees vaig utilitzar un bolígraf negre i llapis de fusta per donar color i fer-me una idea de com quedaria la sigla. Quan em vaig decidir entre dues idees, vaig començar a fer la maduració, on les vaig rectificar una mica. Els materials que vaig utilitzar per fer la maduració van ser: una regla, per fer les línies rectes, un bolígraf, per fer el contorn, i finalment els llapis de fusta. Una vegada madurades les idees, vaig decidir fer el primer disseny, ja que m'agradava més.
A la làmina final vaig utilitzar els mateixos materials que a la maduració, però a demés vaig afegir un caixetí de text.

En aquesta activitat les dificultats que vaig tindre va ser a l'hora de acotar, i quan al pintar amb els llapis de colors no vaig tindre en compte que eran aquarel·lables i se'm va correr tot.
La imatge està feta amb el meu telèfon i processades amb GIMP.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada