Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

dimecres, 19 d’octubre del 2016

3 etiquetes per a pots de melmelada



Làmina DIN A-3. Tècnica: llapis portamines, llapis punta fina, bolígraf i colors de fusta.

Aquesta activitat va ser realitzada a l'assignatura de disseny durant una hora i mitja. Ens proposaven dissenyar tres etiquetes per a pots de melmelada. Els dissenys de les tres etiquetes havia de ser igual, només podia canviar la peça de fruita i el color que estava relacionat amb el tipus de sabor de cada pot de melmelada. També s'havia d'incloure el tipus de melmelada que era i la quantitat que portava el pot de melmelada, en aquest cas 250 grams. La marca de la casa ens la podíem inventar.

Primer s'havia de fer una pluja d'idees, però en el meu cas no vaig tindre suficients idees, ademes eren poc originals. Després vaig començar a fer la làmina final, on vaig tindre noves idees.

En una hora i mitja no em va donar temps d'acabar la làmina, però a casa quan la vaig acabar vaig quedar tranquil·la, ja que no va quedar tant poc original.

Els materials que vaig utilitzar van ser els llapis de fusta, colors de punta fina i el bolígraf negre.
Finalment vaig incorporar un caixetí de text, amb bolígraf negre.

La imatge està feta amb el meu telèfon i processada amb GIMP.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada