Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

dijous, 20 d’octubre del 2016

Llibreta d'artista - Octubre

La llibreta d'artista és un quadern el qual pots fer els dibuixos que vulguis, ademes també per fer exercicis de classe.
A la llibreta d'octubre, ens van demanar fer algunes intervencions del natural o dibuixos descriptius.



Llibreta d'artista. Tècnica: llapis portamines.

Aquest dibuix és un dibuix de les meves estisores de l'escriptori. He treballat bàsicament les ombres i la forma de les estisores, ja que a classe em costava averiguar d'on provenia la llum. La tècnica que he fet servir ha sigut la utilització del llapis portamines.



Llibreta d'artista. Tècnica: llapis portamines.

Aquest altre dibuix, és la segona intervenció que he fet per a la llibreta d'octubre. Aquest objecte és un anell la qual el porto cada dia. Vaig pensar en dibuixar-lo ja que sempre el porto posat i té un valor bastant important per a mi. 
Aquí he utilitzat la mateixa tècnica, el llapis portamines, i he treballat les ombres i la forma.



Llibreta d'artista. Tècnica: llapis portamines.

Per últim, a la tercera intervenció per a la llibreta d'octubre, vaig representar el meu pintallavis hidratant. Aquest objecte també és una de les coses que més utilitzo i el porto sempre a sobre. 
En aquest dibuix he utilitzat la mateixa tècnica, el llapis portamines i he practicat les ombres i la forma.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada