Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

dimarts, 18 d’octubre del 2016

Tipografia - Luca Pacioli

Els alumnes de 2º de Batxillerat, hem realitzat una activitat basada en la tipografia de Luca Pacioli. L'activitat consistia a fer les lletres que volguéssim sense regle, per tant a mà alçada, per acostumar-nos al traç fent línies rectes i circumferències.
Aquesta activitat, és la primera que hem fet de tipografia. Al principi en elaborar els caixetins per a les lletres, no em va semblar tan difícil fer-ho a mà, ja que tinc un bon pols.
Primer vam elaborar els 6 caixetins corresponents a cada lletra, després hi havien uns pasos a seguir per fer correctament la lletra. En aquestos pasos la dificultat va ser quan vaig haver de fer les circumferències, per arribar a la lletra desitjada, ja que no estic massa acostumada a treballar a mà alçada.

Seguidament vaig començar a fer les lletres desitjades amb un portamines i finalment quan les vaig acabar, les vaig retolar amb bolígraf negre, en aquest cas un bolígraf BIC.

Al acabar la làmina em vaig adonar que el títol estava una mica cap al lateral esquerre, però per la resta de la làmina tot estava correctament.
La fotografia està feta amb el meu telèfon i processada amb el GIMP.



Làmina DIN-A3. Tècnica: llapis portamines i bolígraf negre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada