Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

dijous, 20 d’octubre del 2016

Pom de Porta - Prova de Selectivitat

 

Làmina DIN A-2. Temàtica: carbonet.

Aquesta activitat és una prova de selectivitat per als alumnes de 2º de batxillerat. Consistia en que en una hora i mitja de classe, dibuixéssim un tros de porta amb el seu pom amb un fons inventat per nosaltres. També ens demanava que la llum que veiem a la fotocòpia, l'havíem de dibuixar del costat contrari a la nostra làmina.

Primer de tot vam haber de fer un esbós per després poder-lo realitzar a la làmina correctament, els meus esbossos no eren gaire creatius, però com no em quedava més temps, em vaig decidir per un d' ells.

Aquesta activitat em va costar bastant, ja que jo no tinc molta imaginació original.
Em va donar temps d'acabar-ho tot, ja que va ser a carbonet i aquesta tècnica és ràpida, però vaig tindre problemes amb les hombres, no sabia on situar la llum que entrava per la finestra. Per a la pròxima prova tindré més en comte aquestes coses.

La imatge està feta desde el meu telèfon i processada amb el GIMP.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada