Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

dimecres, 16 de novembre del 2016

Senyalitzacions al zoològic


Làmina DIN A-3. Tècnica: llapis de colors.

Aquesta activitat és un exercici de tipus de selectivitat, que l'aviem de resoldre en dos hores a classe. L'activitat consistia en dissenyar dues senyalitzacions amb animals diferents per al zoològic i senyalitzant les diferents direccions.

El primer que vam haver de fer va ser una pluja d'idees, en un foli DIN A-3, proposant diferents animals i diferents estils per a fer la senyal, jo vaig decidir representar un cangur i unes serps.

Una vegada acabada la pluja d'idees, vaig començar a fer els dissenys que vaig escollir a la làmina DIN A-3. Les senyalitzacions havien de fer 16 cm d'altura per 12 cm d'amplada cada una.
A classe no em va donar temps d'acabar aquesta activitat, per tant ho vaig deixar com inacabat artístic. Els materials utilitzats van ser: el llapis, el regle, els llapis de colors de fusta i un bolígraf negre per al títol.

La fotografia està feta desde el meu telèfon i processada amb el GIMP.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada