Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

dimecres, 16 de novembre del 2016

Bodegó d'una galleda, aigua i reflex


Làmina DIN A-3. Tècnica: carbonet.

Aquesta activitat era un exercici de selectivitat, que consistia en dibuixar un bodegó que contingués una galleda amb aigua i reflex. A part d'això aviem de tindre en compte que havia d'estar en un espai tancat, per on entrés una mica de llum, podia ser tant artificial com natural. Jo vaig optar per fer llum natural.

El primer que vam fer, va ser agafar un foli DIN A-3, doblegarlo per la meitat, i a partir d'aquí vam començar a fer la pluja d'idees, aviem de fer dos esbossos i triar entre un dels dos. Al esbós que vaig triar s'havia d'indicar d'on provenia la llum, i marcar les ombres pròpies i projectades.

El següent, al acabar de fer els esbossos, va ser preparar la làmina de 50 per 70 cm. El meu dibuix representa una habitació amb el sostre descobert, que és d'on prové la llum, la qual il·luminarà la galleda i l'aigua estesa per terra.

Les dificultats que vaig tindre a l'hora de realitzar aquesta activitat va ser a l'ora de plantejar la situació de la galleda, l'aigua i la llum amb reflex. Mai he treballat amb l'aigua amb reflex, per tant no vaig saber aplicar aquesta tècnica. Intentaré practicar l'aigua i el reflex a la meva llibreta d'artista, així per a la pròxima activitat hauré millorat.

Els materials utilitzats a la làmina final van ser únicament el carbonet, la goma i el paper de cel·lulosa.

La imatge a estat feta amb el meu telèfon i processada amb el GIMP.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada