Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

dimecres, 16 de novembre del 2016

Cartell Trapezi


Làmina DIN A-3. Tècnica: llapis de colors aquarel·lables i normals, bolígraf negre.

Aquesta activitat es vasa sobre el cartellisme, és una activitat d'estil de selectivitat. La vam haber de resoldre en dos hores. Consistia en que aviem de fer un cartell de la fira del Trapezi de Reus, vam incloure al cartell un elefant, ja que és el símbol típic de la fira. El cartell el vaig fer de 25 cm d'altura i 20 cm d'amplada, però avanç vaig practicar fent uns petits esbossos a la pluja d'idees.

Em va semblar original fer aquesta activitat, ja que mai havia dissenyat ningun cartell. El meu problema és que no em va donar temps d'acabar el cartell en aquelles dues hores, per tant vaig deixar el dibuix amb un inacabat artístic.

Els materials que vaig utilitzar van ser el regle, el llapis portamines, els colors de fusta, els colors aquarel·lables i el bolígraf negre.

La fotografia està feta amb el meu telèfon i processada amb el GIMP.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada