Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

dimecres, 16 de novembre del 2016

Portada d'un Llibre


Làmina DIN A-3. Tècnica: bolígraf negre, llapis de colors, llapis de punta fina.

Aquesta activitat és un exercici proposat a la selectivitat, que consistia en el disseny editorial d'un llibre titulat "Els dies de la república". Havíem de seguir unes pautes, la primera era que havíem de respectar les mides del llibre, 14 cm d'amplada per 20 cm d'alçada, el nom de l'autora, Rosa Feliu, l'editorial, la col·lecció i el model del llibre, ja que ens van donar dos imatges de la mateixa col·lecció per fer-ho semblant. També havíem de respectar la mateixa tipografia i el format. Només podíem canviar la imatge i el títol.

Aquest exercici el vam resoldre en dues hores a classe.

Justament el dia que es va començar a fer a classe, no vaig asistir, però al dia següent vaig avançar bastant ràpid. Vaig començar a fer la pluja d'idees i ràpidament em vaig posar a fer la làmina DIN A-3. Vaig començar encaixant la portada al centre de la làmina i a posar el títol. Al acabar-se el temps vaig entregar la làmina bastant acabada.
Per últim vaig acabar de fer el dibuix de la portada, posar-hi el caixetí de text a la làmina final i les acotacions bàsiques.

Estic contenta del meu treball, ja que encara que vaig faltar una hora a classe o vaig resoldre bastant ràpid. 

Els materials utilitzats són el llapis portamines, un regle, un bolígraf negre, colors de fusta i llapis de punta fina.

La imatge a estat fotografiada desde el meu telèfon i processada amb el GIMP.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada