Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

dimecres, 16 de novembre del 2016

Dibuix Científic


Làmina DIN A-4. Tècnica: amb llapis portamines.

Aquesta activitat consistia en dibuixar una flor del natural, per practicar el dibuix científic de la plana. A classe la vam començar a fer i vam tindre dues hores, però jo no vaig tindre temps suficient i la vaig acabar a casa. La planta que vam escollir era una mica complicada, un petit roser, tenia moltes roses i algunes obertes i altres tancades. El roser al estar a la classe tancat sense que li donés el sol i fos regat, i va morir aviat.

En primer lloc vam haver d'agafar una làmina DIN A-3 i partirla per la meitat, d'aquesta manera vam aconseguir un DIN A-4. La vam tallar amb un cúter i un regle. Després d'això ens vam agrupar per grups de tres o quatre i vam començar a dibuixar.

Per a dibuixar la planta vaig utilitzar un llapis portamines i per al títol un bolígraf de tinta de 0,8 de gruix.

Les dificultats que vaig tindre a l'hora de fer el dibuix científic va ser al fer els pètals de la rosa, ja que no sabia com donar-li més volum i posar ombres. 

Per al proper exercici de dibuix científic intentaré tindre en comte aquests aspectes.

La fotografia està feta amb el meu telèfon i processada amb el GIMP.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada