Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

divendres, 17 de febrer del 2017

Projecte del museu d'art de Tarragona

Aquest projecte de dibuix arístic consistia en crar una obra amb volum. Per crear aquesta obra ens vam inspirar en l'obra Sense títol de l'artista Albert Macaya, que es troba al museu de Tarragona.

L'obra de la qual ens vam inspirar estaba feta amb filferro, vidre i amb un fons blanc. En la meva obra vaig decodir utilitzar el fil ferro i fil negre. Aquests materials els vaig ficar sobre una làmina de 50 x 70 cm, vaig traspasar la làmina amb el filferro i el vaig sostenir amb cel·lo per la part de radere per a que no caigués, també vaig cosir i fer fum.

Vaig fer uns esbosos avans de començar amb el projecte a la llibreta d'artista. Vaig representar el contorn d'una cara de perfil, en aquest cas la meva, que més endavant seria de filferro, envoltada de fils negres com si fos una màscara.

Primer de tot quan vaig començar amb el projecte, vaig cremar el paper de 50 x 70 cm, a continuació vaig fer el meu perfil i ho vaig enganxar, després vaig cosor per sobre del fil ferro, ja que feia també de suportdels fils.

Al museu vaig acabar l'altre part del projecte, ens van preparar un espai per treballar allí. La part que vaig acabar al museu va ser la part dels pensaments.

Imatge feta amb el meu mòbil i processada amb el GIMP.


 Làmina 50 x 70 cm. El meu projecte del Mamt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada