Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

divendres, 17 de febrer del 2017

Dibuix de la figura humana en moviment

Aquesta experiència ha sigut única i que he aprofitat al màxim, he après molt sobre la figura humana en moviment.

Aquesta activitat de dibuix artístic pertany al segon trimestre, primer vam treballar l'anatomia humana. Aquesta activitat la vam treballar duran dues sessions amb dues hora cadascuna.

L'activitat consistia a captar el moviment que feia la model, era una model femenina. Els dibuixos s'havien de fer en papers de diferents mides, les que tu volguessis. En el meu cas el format del paper és petit.

El format dels papers com la tècnica eren lliures, la tècnica que vaig utilitzar va ser humida.
Aquesta tècnica la vaig realitzar amb tinta xinesa, aigua, pinzell i canya per a la tinta.

A la primera sessió la model va fer posicions llargues de 20 minuts fins a arribar al moviment continu pasant pels 15 minuts, 10 minuts, 5 minuts, 2 minuts i 1 minut. Haviem d'agafar la imatge de la model per retentiva, ja que ella s'anava movent.

A la segona sessió, la model va començant fent posicions de 15 minuts fins a arribar al moviment continu.

Els meus dibuixos els vaig fer d'aquesta manera: primer vaig agafar el pinzell o un tros de goma escuma i feia amb taca una idea del cos humà, a continuació amb la canya i la tinta xinesa feia el contorn del cos, però sense saturar el dibuix, ja que l'ull humà tanca la figura.
A la primera sesió encara no sabia com s'havia de representar el dibuix de moviment, però amb la pràctica i gràcies a la segona sessió vaig acabar donant forma als dibuixos sobre la figura humana.

Les imatges estan fetes amb el meu mòbil i processades amb el GIMP.



Dibuix de model femení, segona sessió.
Posició de 10 minuts. Materials: tinta xinesa, canya, pinzell i aigua.


Dibuix de model femení, segona sessió.
Posició de 10 minuts. Materials: tinta xinesa, canya, pinzell i aigua.


Dibuix de model femení, segona sessió.
Posició de 2 minuts. Materials: tinta xinesa, canya, pinzell i aigua.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada