Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

dijous, 23 de març del 2017

Disseny d'un habitatge

Aquesta activitat tractava de realitzar una planta d'un habitatge amb totes les seves habitacions, com demanaven per a tres persones. Aquesta activitat és la primera activitat la qual treballem amb escales, en aquesta activitat havíem de fer servir l'escala 1:50 per a tota la planta, els seus objectes de l'interior i els envans. L'activitat la vam començar a classe amb la possibilitat de poder acabar-la a casa.


L'activitat la vam realitzar a partir de les pautes que donava l'enunciat. Primer en un foli DIN A3 vaig fer l'escala gràfica 1:50 per passar dels metres reals als centímetres en el dibuix. Una vegada feta l'escala vaig començar a mesurar les dimensions i a fer les parets, les finestres i les portes a la làmina DIN A3.

Una vegada dibuixades aquestes parts, al mateix foli de l'escala gràfica vaig fer dos esbossos de la distribució interior de l'habitatge. Una vegada decidida la meva distribució, només feia falta passar-ho a la làmina amb la mida a escala.

Aquesta activitat em va agradar bastant, ja que m'agraden fer coses d'aquest tipus, i no em va semblar difícil encara que tinc dificultats amb les escales, ja que l'any passat vaig fer dibuix tècnic. Al principi les mides no em quadraven però ho vaig poder solucionar. L'activitat la vaig poder acabar però em falta retular.

La fotografia esta feta des del meu mòbil i processada amb el GIMP.



Làmina DIN A3 d'un habitatge a escala 1:50
Tècnica: llapis portamines i regle.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada