Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

dijous, 23 de març del 2017

Interiors Inventats

Aquesta activitat de disseny pertany al tercer trimestre i consisteix en treballar els espais, en aquesta activitat d'interiors inventats em treballat els espais amb una cònica d'un punt de fufa i amb la cònica de dos punts de fuga. Aquesta activitat la vam començar a classe i la vam acabar a casa.

A la primera cònica, la d'un punt de fuga consistia a crear una habitació on l'espai i els objectes fuguin a un sol punt de fuga. En el meu cas he representat un saló bastant colorit amb una obertura a la paret i una porta de vidre, un sofà vermell amb una catifa als peus, un armari de dos calaixos amb una planta sobre, el terra és de parquet, etc. Per a elaborar aquesta cònica vaig utilitzar una regla i el llapis portamines, després vaig pintar l'espai amb colors aquarel·lables.

A la segona cònica, la de dos punts de fuga consistia en crear un interior on l'espai, les línies fuguen als punts de fuga. En aquest dibuix vaig representar una cuina amb dues finestres i amb una porta. Per realitzar aquesta cònica vaig fer servir un regle i el llapis portamines, seguidament vaig pintar el dibuix amb llapis aquarel·lables.

Les meves dificultats a l'hora de fer aquest exercici va ser a l'hora de començar a dibuixar un espai, sobretot la cònica amb dos punts de fuga, em vaig ajudar amb internet. Tot i això he après mirant per internet.

Les fotografies estan fetes amb el meu mòbil i processades amb el GIMP.



Cònica un punt de fuga.
Làmina DIN A3. Tècnica: llapis acuarel·lables.


Cònica dos punts de fuga.
Làmina DIN A3. Tècnica: llapis acuarel·lables.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada