Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

dimecres, 26 d’abril del 2017

Llibreta d'artista

Aquesta activitat de la llibreta d'artista és del tercer trimestre de dibuix artístic, en aquest tercer trimestre estem treballant l'espai, per tant el tema de les intervencions a la llibreta serà el paisatge però de manera interpretada.

En aquesta activitat de la llibreta d'artista al tercer trimestre havíem de fer tres intervencions mínim sobre paisatge interpretat. Jo en vaig fer tres dels quals un és en format horitzontal i els altres dos en format horitzontal. En el dibuix horitzontal vaig utilitzar llapis punta fina i en els altres dos l'aquarel·la.

En primer lloc, a la primera intervenció en format horitzontal, em vaig inspirar en una fotografia que vaig veure per internet. Aquesta imatge representa el cel quan es pon el sol que fa uns colors espectaculars amb unes palmeres a primer pla.

En segon lloc una de les intervencions en vertical, aquest és un dibuix inventat la qual representa la primavera amb les flors i les abelles.

En tercer lloc l'altra intervenció en vertical, representa el terra i el mar, ja que he dibuixat un tronc d'un arbre d'on surten onades, és un dibuix inventat.

Finalment, els problemes que vaig tindre va ser el temps, ja que vaig començar tard a fer les intervencions i no vaig tindre gaire temps, les quals només penjo una al bloc per la mala qualitat del dibuix interpretat.

La fotografia ha estat feta amb el meu mòbil i processada amb el GIMP.



Intervenció en DIN A5

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada