Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

divendres, 27 de gener del 2017

Posicions de model projectades i en viu


Posició projectada.
Làmina 50 x 70 cm. Tècnica: carbonet.



Posició de model en viu.
Làmina 50 x 70 cm. Tècnica: carbonet.


Aquesta activitat de dibuix artístic pertany al segon trimestre, consisteix a estudiar el cos humà visualment i representar-ho.

Abans de començar aquesta activitat, primer vam practicar a la llibreta d'artista copiant d'unes fotocòpies. A continuació vam començar a dibuixar les posicions de persones projectades a l'aula de dibuix fins a arribar a un nivell mínim.
Seguidament van vindre models a l'aula, una dona durant dues hores i un noi durant dues hores, cada setmana venia un dels dos. Encara que van vindre dues hores cadascun les posicions eren de 45 minuts, en fèiem dos dibuixos amb diferent postura.

La primera posició que van fer tant l'home com la dona va ser una posició de peu i la segona era una posició asseguts, aquesta posició va ser més complicada i em va costar més solucionar-la.

Aquesta experiència de dibuixar en viu m'ha agradat molt, perquè t'adones de més coses, és a dir, et fixes més en l'anatomia. Estic contenta amb el meu treball, perquè he après a fixar-me en el cos humà, en canvi al principi em costava molt  dibuixar com ho veia.

Fotografies fetes amb el meu mòbil i processades amb GIMP.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada