Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

divendres, 27 de gener del 2017

Activitats introductòries al 2n trimestre


Aquest segon trimestre a disseny em treballat el disseny d'objecte, i per practicar vam realitzar algunes activitats: Una làmina d'un perfum, una làmina sobre l'ergonomia de la mà i una de recrear packagings.


Làmina d'un perfum:


Làmina DIN A3
Tècnica: llapis porta mines, llapis aquarel·lables.


Aquesta activitat la vam començar a realitzar durant dues hores a classe i la vam acabar a casa, ja que no va donar suficient temps. L'activitat consistia a fer els plànols d'un perfum (planta, alçat i perfil), amb una perspectiva paral·lela.

Aquesta làmina em va costar a l'hora de fer la perspectiva paral·lela, els plànols no em van costar tant  a l'hora de situarlos (alçat, planta i perfil), ja que l'any anterior vaig fer dibuix tècnic. La graficoplàstica va quedar com pensava.

La fotografia està feta des del meu mòbil i processada amb el GIMP.


Làmina de l'ergonomia de la mà:


Làmina DIN A3
Tècnica: llapis porta mines, llapis aquarel·lables.


Aquesta activitat consistia a dibuixar quatre mans agafant quatre objectes diferents que s'adaptessin a la mà. La làmina la vam fer durant les vacances de nadal.

Aquesta làmina no em va sortir bé, ja que no havia dibuixat mai mans i no tenia practica, també cal millorar la graficoplastica. Hauria de practicar més dibuixar mans.

La imatge està feta des del meu mòbil i processada amb el GIMP.


Activitat de packaging:



Aquesta activitat consistia a muntar dues capsetes d'algun producte, jo vaig agafar una capseta agafada de classe i una capsa de bombons. Per realitzar aquesta activitat vam disposar de dues hores a classe i totes les vacances de nadal.

Els materials que vaig fer servir per realitzar l'activitat van ser les dues capsetes o packagings, una cartolina blanca i una vermella, llapis portamines, regla, cúter i cel·lo doble cara.

El primer que s'havia de fer era desdoblegar les capsetes i estendre-les a la cartolina per resseguir el contorn. Una vegada calcada la capseta vaig agafar el cúter i una regla i vaig començar a resseguir el contorn per tallar-ho, quan ja ho vaig retallar vaig marcar els doblecs i finalment enganxar amb cel·lo doble cara per la part inferior i els laterals.

La imatge està feta des del meu mòbil i processada amb el GIMP.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada