Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

dimecres, 26 d’abril del 2017

Cònica a l'aula

Aquesta activitat de dibuix artístic consistia a elaborar dues còniques de l'aula de dibuix, la primera que vaig fer va ser la cònica central, la d'un punt de fuga, i després la cònica obliqua, que és la dels dos punts de fuga, ja que en aquest trimestre estem treballant els espais. L'activitat va ser realitzada a classe durant una hora i mitja aproximadament per cònica.

A la primera cònica, la central, vaig començar dibuixant la línia d'horitzó i situant el punt de fuga tot amb llapis. Una vegada fet això vaig començar a esbossar amb el llapis les parets i els elements dels voltants. A l'acabar d'utilitzar el llapis vaig agafar els retoladors i vaig començar a repassar les línies i a donar-li color al dibuix. Finalment amb el pinzell amb càrrega d'aigua vaig repassar per on havia pintat per donar ombres.

A la segona cònica, la de dos punts de fuga, vaig començar dibuixant amb llapis una línia d'horitzó, vaig situar els dos punts de fuga als extrems de la línia d'horitzó i al mig una línia que seria el punt de partida. Un cop fetes les parets vaig començar a situar elements i a l'acabar vaig repassar amb el rotolador els elements i finalment vaig passar per sobre el pinzell de càrrega d'aigua.

Les meves dificultats principalment van ser a l'hora de fer la cònica dels dos punts de fuga, ja que a l'hora de fugar les línies em vaig embolicar i va sortir malament el dibuix.

La fotografia ha estat feta amb el meu mòbil i processada amb el GIMP.



Suport: paper 50 x 70 cm.
Tècnica: retolador.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada