Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

Seguidors

dimecres, 26 d’abril del 2017

Maqueta d'una ONG

Aquesta activitat de disseny tracta de treballar tant bidimensionalment amb plànols i perspectives, com en la tri dimensió amb una maqueta. Aquests aspectes s'havien de treballar mitjançant el concepte d'un estand d'una ONG, en aquest cas "ACIMA" una ONG de comunicació i informació medi ambiental. Aquesta activitat la vam treballar a classe i a casa.

En primer lloc, vaig buscar i triar una ONG, després vaig començar fent els esbossos de com havia de ser la meva maqueta, s'havia de fer en un foli DIN A3. Vaig començar fent la planta de com volia dissenyar-la, i vaig fer una cònica per fer-me una idea, vaig col·locar una taula rodona. Seguidament vaig fer l'escala gràfica per mesurar quant havia de mesurar cada cosa de la maqueta i finalment una petita explicació de com volia fer la maqueta d'una ONG.

En segon lloc, a classe vaig començar a muntar l'estructura de l'estand amb el terra i les dues parets, s'havia de fer calculant les mesures de les parets i el terra a escala 1:20. Seguidament vaig enganxar folis a una paret i a terra perquè quedés més blanca la maqueta, l'altra paret hi vaig enganxar una imatge del planeta Terra sobre unes mans, ja que la meva ONG és l'Unicef. Després vaig enganxar les parets a terra amb silicona.

En tercer lloc, a casa vaig acabar d'enganxar el logotip de l'ONG, a continuació vaig fer un cartell, una televisió amb plàstic d'acetat transparent i cartolina. També vaig fer el taulell de forma circular, el vaig fer de color blanc amb el nom de l'ONG als laterals. Finalment vaig fer una figura femenina de 8 cm a escala 1:20, i per últim vaig afegir els fulls informatius a sobre del taulell i uns fulls penjant d'una corda la qual recorren el títol més gran.

Finalment també a casa, vaig fer la perspectiva de la proposta perquè es veiés la decoració de les parets. També vaig fer una petita planta i una justificació.

Les meves dificultats han estat en fer la perspectiva, ja que dibuixar és el meu punt dèbil, se'm donen millor els treballs manuals com a l'hora de fer la maqueta que he tingut molta paciència i molt detall en fer el mobiliari i la decoració.

La fotografia ha estat feta des del meu mòbil i processada amb el GIMP.



Interior de la maqueta.
Materials del mobiliari: plàstic acetat, cartolina negra i corda.
Silueta de cartolina i fotografíes impreses.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada